ANASAYFA       SONDAKİKA       GÜNDEM       MAGAZİN       SİYASET      

7 Tem 2016

Hande Ataizi: Sahnede çırılçıplak kalabilmem lazım ama!


"Benim yine sahnede çırılçıplak kalabilmem lazım. Bir oyuncunun tabuları olmamalı. Ama Türkiye eski Türkiye değil. Hepimizin mecburi tabuları oluştu artık"



'Mum Kokulu Kadınlar' ile 1996 yılında sinema dünyasına ilk adımını atan aktiris Hande Ataizi, 23 yaşında yer aldığı filmdeki çıplak oynaması gereken sahnelere dair "Şimdi o kadar cesur olamam. Hepimiz boyumuzun ölçüsünü aldık. Aslına bakarsan yine öyle olması ve benim yine çırılçıplak kalabilmem lazım. Bir oyuncunun tabuları olmamalı. Ama Türkiye eski Türkiye değil. Hepimizin mecburi tabuları oluştu artık" diye konuştu. Hürriyet'ten Cengiz Semercioğlu'na konuşan Hande Ataizi zor sorulara şu cevapları verdi:

"SAHNEDE YİNE ÇIRILÇIPLAK KALABİLMEM LAZIM AMA..."

“Mum Kokulu Kadınlar”da çalışan bir arkadaşımdan dinlemiştim. Filmin sevişme sahnesi çekileceği zaman bütün set ekibinin ortasında hiç çekinmeden soyunup çırılçıplak kalmış ve “Evet şimdi ne yapıyoruz” demişsin... “23 yaşındaydı, hepimiz cesaret ve profesyonelliğinden şoke olmuştuk” diye anlatmıştı arkadaşım... Şimdi o kadar cesur olabilir misin?

- Yıldız Kenter’di benim hocam ve hep “Çıplaklığı, öpüşmeyi tabu olarak görüyorsanız bu mesleği yapmayın, başka bir meslek seçin” derdi. Kötü bir şey demiyor kadın... Çıplaklığı öyle görebilirsin, o zaman başka bir meslek tercih et diyor. Ama şimdi o kadar cesur olamam. Yaşanmışlıklar var. Yıpranıyorsun, yıpratılıyorsun. Eskisi gibi rahat değilim artık... Şimdi öyle bir sevişme sahnesi olsa, rolü ikinci kez düşünürüm. Hangi yönetmen çekecek, artıları eksileri neler olur. Amerika’da iş yapmıyorsun, Türkiye’desin. Hepimiz boyumuzun ölçüsünü aldık. Asına bakarsan yine öyle olması ve benim yine çırılçıplak kalabilmem lazım. Bir oyuncunun tabuları olmamalı. Ama Türkiye eski Türkiye değil. Hepimizin mecburi tabuları oluştu artık...

EVLİLİK VE ÇOCUK SEKSİ BİTİRİR Mİ?

Bir kez daha ve daha açık soruyorum; evlilik ve çocuk çiftlerin seks hayatını bitirir mi?

- Dönem dönem değişir öncelikler... İlişkide önceliğin ne; seks mi senin önceliğin? Seks hiçbir zaman senin süper önceliğin olamıyor evlilikte... Tek başına bir şey hiçbir zaman yeterli olmuyor çünkü... O yüzden ben paket programı tercih ediyorum. Yani hepsinden dozunda, ölçüsünde olacak. Ben evliliğimde öyle bir çizgi tutturdum. Yani ne yapalım şimdi, ilk zamanlardaki gibi şimşekler çakmıyor diye bitirelim mi her şeyi. Başka birisiyle tekrar şimşekleri çaktıralım, sonra o şimşeklerin altında mı kalalım? O değil... Seni besleyen tek şey o değil çünkü...




Hande Ataizi'nin ilk sinema filmi Mum Kokulu Kadınlar'daki o sahnesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder