ANASAYFA       SONDAKİKA       GÜNDEM       MAGAZİN       SİYASET      

7 Tem 2016

Bayılsam kesin tecavüz ederdi!


İstanbul'da 27 yaşındaki Tuğba E. , sosyal medyadan tanıştığı ve bir akşam görüşerek içki içtiği Ahmet C.'nin kendisini taciz ettiğini belirterek şikayetçi oldu.

Tuğba E. ifadesinde, “Bir yerde alkol aldık. Kendisi bana gece olduğu için, ‘Kahve içecek yer bulamayız bürom yakın’ dedi. Büroya geldiğimizde istifra etmeye başladım. Arkamdan gelerek vücuduma dokunmaya başladı. Kendisini iterek beni eve bırakması için bağırdım. Sonra beni arabasıyla evime bırakırken de elle taciz etmeye devam etti. Eğer bayılsaydım tecavüze kadar giderdi” dedi.

SUÇLAMALARI KABUL ETMEDİ

Suçlamaları kabul etmeyen Ahmet C. hakkında yedi yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı.



Vatan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder